Dostawa
Zamówiony przez Państwa sprzęt wysyłamy firmami kurierskimi: DPD, DHL, UPS oraz Fedex
Przy zamówieniach na rzeczy małogabarytowe istnieje wybór przesyłki do paczkomatu Inpost.
Klient który zamawia sprzęt w naszym sklepie z opcją wysyłki firmą kurierską ma do dyspozycji cztery formy płatności:
- szybka płatność online (bezpieczna płatność przez BlueMedia)
- przelew (przedpłata na konto - przelew tradycyjny)
- pobranie (płatność przy odbiorze u kuriera) (maksymalna kwota pobrania to 14000zł - pobrania wyższe niż 5000zł realizuję tylko DPD)
- raty (zakup w systemie ratalnym eRaty (Santander) lub mRaty (mBank)
Czas realizacji zamówienia zależy od wyboru formy płatności oraz dostępności sprzętu w magazynie.
Jeżeli wybiorą Państwo formę płatności:
- szybka płatność online - jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12.00, wysyłki dokonamy tego samego dnia.
- przelew - wysyłki dokonamy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
- pobranie - jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12.00, wysyłki dokonamy tego samego dnia.
- raty - wysyłki dokonamy po zakończeniu procedury ratalnej.
Jeżeli zamówiony przez Państwa sprzęt jest nie dostępny w naszym magazynie lub u dystrybutora nasz pracownik skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu poinformowania o dacie wysyłki.
Paczki które wysyłamy do klientów posiadają fabryczne oryginalne opakowania. W przypadku słabego fabrycznego opakowania paczka jest dodatkowo starannie zabezpieczona.
Każda paczka którą wysyłamy jest ubezpieczona na wartość zamówienia. Nie wysyłamy paczek nie ubezpieczonych.
W przypadku stwierdzenia przez Państwa uszkodzenia paczki w transporcie należy zażądać od kuriera spisania protokołu reklamacyjnego (szkody). Prosimy opisać w nim wszystkie uszkodzenia tzn: rozerwania kartonu, wgniecenia. Jeżeli uszkodzenie lub ubytek zostaną stwierdzone po odbiorze przesyłki, mają Państwo prawo w ciągu 7 dni od daty odbioru zażądać spisania protokołu szkody w obecności kuriera.